כרטיס הביקור נוסף לרשימת מועדפים
 
שלום אורח | כניסה חשבון    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(104355) 
גלי  
גיל: 21 
כתובת: תל אביב, שכונת נאות אפקה - למדן 
מצב משפחתי: לא נשואה 
בעלת רכב: לא 
בעלת רשיון נהיגה: לא 
שומרת כשרות: לא 
עישון: לא מעשנת 
אזרחות ישראלית: כן 
עדכון אחרון: 6/9/2020 
מס' טלפון:
   
 
ניסיון מעל 8 שנים עם ילדים בגילאים בין 2 ל 6
אני אוהבת מאוד ילדים קטנים מאז ומתמיד,שמרתי הרבה על בני דודים שלי והתחלתי לעשות ביביסיטרים בשכונה מגיל 14 וכן אני ממשיכה עם זה עד היום. אני אוהבת לשחק עם הילדים,לקרוא להם סיפורים,ולדבר איתם. וכן,התקשורת הבסיסית עם ההורים גם מאוד חשובה לי , להיות מולם בקשר לגבי הילד ובכלל. בנוסף עבדתי ב2 גני ילדים שונים, בגן הראשון בו עבדתי הייתי אחראית על ילדים בגילאי כמה חודשים עד שנתיים,השכבתי אותם לישון,האכלתי אותם,שיחקתי עימם,שמרתי עליהם שלא יכניסו לכלוכים לפה. וכן,תרגול עימם שיח ראשוני ופיתוח מיומנויות של תקשורת מילולית ולא מילולית. בגן השני שעבדתי בו שמרתי על ילדים בגילאי 4-6 עימם הייתי גם כן משחקת,מציירת, ומשגיחה עליהם בתוך הגן ובחצר. בנוסף, הצבתי גבולות לילדים וגישרתי בין הריבים שלהם.
אני אחראית,סבלנית ,משתמשת נכון ביצירת סמכות,ובהטלת משמעת, אוהבת לעזור ולשמח את הילדים. 
 
 
משרה מבוקשת: בייביסיטר בשעות גמישות
בייביסיטר בשעות גמישות 
ימי העבודה:  
ת. תחילת העבודה: 1/9/2020 
מוכנה לעבוד עם ילדים בגילאים בין 2 ל 6  
 
מוכנה לבצע עבודות בית קלות
מוכנה לעבוד עם מספר ילדים / תאומים
מוכנה לעבוד בשעות הלילה
מוכנה להגיע בהתראה קצרה
מוכנה ללוות בזמן חופשים, טיולים ובנסיעות לחו"ל
 
מוכנה לאסוף ילדים מהגן או בית הספר
מוכנה לקחת ילדים לחוגים
מוכנה לעזור בהכנת שיעורי בית
יש ניסיון בטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים
יש ניסיון בטיפול בילדים עם ליקוי למידה, הפרעות קשב וריכוז
 
 
פרטים נוספים: קוראים לי גלי אני בת 21 גרה בצפון תל אביב. משרתת כרגע בצבא בבסיס גלילות בחיל המודיעין, אני עושה יומיות ומסיימת כל יום בסביבות 4 וחצי בצהריים. בעוד כחודשיים אני משתחררת מהצבא, בתחילת חודש נובמבר. ואהיה יותר גמישה עם השעות והימים. אני מאוד אוהבת מוזיקה ועוסקת בספורט. אני מאוד אוהבת ומחוברת לילדים מאז שאני זוכרת את עצמי, החיוך שלהם,הצחוק,החכמה,הנאמנות והשובבות שלהם הן תכונות נפלאות בעיניי. אני חברותית,סבלנית,אחראית ואוהבת לעזור.
אני מעוניינת לעבוד כבייביסיטר לילדים מגיל 12-2 באזור תל אביב. אני מוכנה לטפל בילדכם גם בתוך הבית וגם לקחת אותו/ אותה אם צריך לגינה ליד הבית. אני מאמינה במפגש היכרות ראשוני עם הילד וההורה לראות האם הוא מתחבר אליי ולהיפך (הילד יודע מה הכי טוב לו ולמי הוא מתחבר)וכן, מפגש משותף מקנה לו את היכולת להסתגל אליי. אני לוקחת תשלום גם על מפגש זה מכיוון שזה ביביסיטר והשגחה לכל דבר ועניין. אני מחפשת לעבוד בתקופה שאני עדיין משרתת בצבא בשעות אחצ/ערב בלבד, במהלך השבוע ובימי שישי זמינה גם בבוקר. וכן,אני מחפשת להמשיך לעבוד כבייביסיטר גם לאחר שאשתחרר מהצבא ואז אהיה גמישה יותר בימים ובשעות העבודה. אני לוקחת כ-45 ש"ח לשעה גם בשעות היום וגם בערבים.

 
 
 
השכלה: תיכונית
קורסים: אני סיימתי תיכון (12 שנות לימוד) עם בגרות מלאה. אני עשיתי בתיכון מגמות הרחבה של 5 יח ביולוגיה ו5 יח סוציולוגיה/פסיכולוגיה. וכן, 5 יח באנגלית
ו-3 במתמטיקה ואת שאר מקצועות החובה. 
ידע בעברית: שפת אם 
שפות זרות: אנגלית 
 
 
שמות הממליצים לימור יערי, נילי בייטל 
מסי טלפון של ממליצים (למנויים בלבד)  
תאור ההמלצה לימור היא המעסיקה הראשית (האימא של הילדים) היא חמודה מאוד, חייכנית ואנחנו מדברות על החיים אחת של השנייה וכמובן על הילדים שלה. בעלה ואני יצרנו אינטראקציה קצרה ובעיקר סביב הילדים. יש להם 3 ילדים מיקה היא הבכורה בכיתה ו' , איתי בכיתה ב' ו-עלמה הקטנטונת בגיל 4. וכן יש להם כלבה בבית בשם אודרי. הבכורה ילדה מתוקה שאפשר לדבר איתה המון ולשחק איתה . הבינוני אוהב לעסוק בספורט מה שמשותף לשנינו,וגם איתו אני מדברת הרבה. איתי אוהב לשחק ולצייר, ואני איתו בעניין כשאני מגיעה אליהם. לקטנה אני בדרך כלל מקריאה סיפור לפני השינה ומשגיחה עליה בלילה עד שהיא נרדמת. מקום העבודה הוא בצפון תל אביב באזור גבעת הפרחים שב-ויינשל, בבית הפרטי של המשפחה.
במשפחה השנייה האימא נילי היא חד הורית, סטנדאפיסטית במקצועה ואדם אוהב וחם. יש לה גם כן 3 ילדים , הבכורה בשם רני בלונדה יפה וחמודה אוהבת ציורים. רוי האמצעי שובבון,חמוד,ביישן וכיף לשחק ולדבר איתו. אלה הקטנה אוהבת משחקים ויצירה. הם גרים בשכונה ליד הבית שלי ב-לאה גולדברג שבצפון תל אביב. 
   
   
 
 
 
  לחזור לתוצאות חיפוש מטפלות בתל אביב 
 
 
 
תקנון  |  אודות  |  שרות לקוחות  |  עוזרתלי - מטפלות לילדים בייביסיטר  |  קישורים 
 
 
כל הזכויות שמורות לסוכנות בייביסיטר 2002-2024