כרטיס הביקור נוסף לרשימת מועדפים
 
שלום אורח | כניסה חשבון    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(102756) 
דניאלה  
גיל: 14 
כתובת: טבריה, שכונת רווקיה 
מצב משפחתי: לא נשואה 
בעלת רכב: לא 
בעלת רשיון נהיגה: לא 
שומרת כשרות: כן 
עישון: לא מעשנת 
אזרחות ישראלית: כן 
עדכון אחרון: 10/7/2018 
מס' טלפון:
  דניאלה מטפלת לילדים מטבריה, שכונת רווקיה  
 
ניסיון מעל 3 שנים עם ילדים בגילאים בין 2 ל 6
בעצם בגיל 11 עוד ביסודי, רציתי להרגיש שאת הכסף שלי אני רוצה להרוויח בעצמי. אני אוהבת להרגיש עצמאית ולכן כבר אז התחלתי לעשות בייביסיטר לזוג ילדים, ילדה בת 3 וילד בן 5 וחצי, הכנתי להם אוכל, קילחתי, הרדמתי ואם היו צריכים גם הייתי מוציאה מהגן ועוזרת במטלות הבית. משם התחלתי לטפל בכל מיני ילדים בכל מיני גילאים, בין שנתיים לארבע ועד גיל 10 (כולל עזרה בשיעורי בית) והיום אני מחפשת עוד פעם ילד/ ילדה קטנים אפילו 2. כדי שאוכל לעזור לכם ההורים, ובעצם להרוויח את הכסף שלי בעצמי. 
 
 
משרה מבוקשת: בייביסיטר בשעות גמישות
בייביסיטר בשעות גמישות 
ימי העבודה: ראשון, שני, שלישי, רביעי, חמישי, שישי 
ת. תחילת העבודה: 1/7/2017 
מוכנה לעבוד עם תינוקות מגיל 0 עד 2, ילדים בגילאים בין 2 ל 6, ילדים מעל גיל 6  
 
מוכנה לבצע עבודות בית קלות
מוכנה לעבוד עם מספר ילדים / תאומים
מוכנה לעבוד בשעות הלילה
מוכנה להגיע בהתראה קצרה
מוכנה ללוות בזמן חופשים, טיולים ובנסיעות לחו"ל
 
מוכנה לאסוף ילדים מהגן או בית הספר
מוכנה לקחת ילדים לחוגים
מוכנה לעזור בהכנת שיעורי בית
יש ניסיון בטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים
יש ניסיון בטיפול בילדים עם ליקוי למידה, הפרעות קשב וריכוז
 
 
פרטים נוספים: אז שלום, אני דניאלה, תלמידת תיכון בכיתה ט', לומדת בכיתת מצטיינים בבית ספר, ילדה אחראית ובוגרת מאוד. אני מחפשת עבודה, בייביסיטר, לילדים קטנים או גדולים לא משנה באיזה גיל. כבר עובדת כמה שנים בבייביסיטר נחמדה מאוד, מצחיקה מאוד, מכבדת מאוד, מסורה ואוהבת בעיקר . וכמו שאומרים "יש על מי לסמוך" אני מחפשת משרה קבועה בבייביסיטר כך שמתי שתצטרכו אותי מיד אגיע. תמיד אני זמינה לטלפון. תודה רבה על היחס ומקווה מאוד שאולי עוד ניפגש בביתכם.
אז בעצם אני מעוניינת בעבודה של עזרה לילדים, טיפול בילדים, הכנת אוכל, להשכיב אותם לישון, לשחק איתם ולהנות איתם. שעות העבודה בהם ארצה לעבוד הם בין בשעות 7 וחצי בבוקר/שמונה בבוקר עד אחרי הצהריים/ ערב. או מהערב עד הלילה/ יום למחרת. אני מצפה שאם אעבוד בלילה והבית בו אעבוד יהיה רחוק מהבית שלי לא אצטרך ללכת ברגל בלילה אלא ההורה יחזיר אותי אם תהיה השעה מאוחרת. ימי העבודה שלי הם מראשון עד שישי. בעצם אני דורשת בין 20/ 22 שקלים לשעה. אין דרישות מיוחדות חוץ מהחזרה לביתי. 
 
 
השכלה: תיכונית
קורסים: שפת האם שלי היא עברית אך אני מגמת ערבית כך שאני מבינה ומדברת גם ערבית. אבא שלי ארגנטינאי אמריקאי שמתגורר בבוסטון כך שאנו מדברים אנגלית המון אז גם אנגלית אני יודעת. אני תלמידת תיכון כמו שאמרתי אבל מאוד מתמקצעת בעניין. 
ידע בעברית: שפת אם 
שפות זרות: אנגלית, ערבית 
 
 
שמות הממליצים קרן פורטנוי 
מסי טלפון של ממליצים (למנויים בלבד)  
תאור ההמלצה בעצם אני אמא של דניאלה ולדניאלה יש 2 אחיות קטנות שבעצם כשהן נולדו דניאלה טיפלה בשתיהן בחופש הגדול, וגם בזמן הלימודים, היא עזרה לי המון וכמובן שהכל הכל היה בתשלום. היא תהיה בייביסיטר נהדרת ואחראית כי כשהיא טיפלה בילדותיי (אחיותה) היא הייתה מאוד מסורה- הכינה בקבוקים, בישלה, הלבישה, קילחה ולקחה את שתיהן לגן ולמעון. ואת כל זה עשתה ברצון שמחה ואהבה גדולה. 
   
   
 
 
 
  לחזור לתוצאות חיפוש מטפלות בטבריה 
 
 
 
תקנון  |  אודות  |  שרות לקוחות  |  עוזרתלי - מטפלות לילדים בייביסיטר  |  קישורים 
 
 
כל הזכויות שמורות לסוכנות בייביסיטר 2002-2024